Často kladené otázky
Comic-Con
1. Co je Comic-Con Prague?
Comic-Con Prague je festival popkultury po vzoru Comic-Conů po celém světě, v ČR navazuje na tradici Festivalu Fantazie, PragoFFestu, Animefestu, Advíku a mnoha dalších conů.
Přináší pestrý program zejména pro fanoušky sci-fi, fantasy a hororu ve hrách, filmech a seriálech, anime a comicsu, knihách a obrazech, hudbě a kostýmech atd. V programu jsou besedy, fotografování a autogramiády zahraničních a domácích herců a dabérů, komiksových autorů, spisovatelů, filmových tvůrců a dalších umělců a známých osobností. Dále hraní her a turnaje v nich, soutěže, workshopy, přednášky, prezentace, výstavy, koncerty, prodej fanouškovského zboží…
Probíhá v O2 universu (kongresové, sportovní a kulturní centrum) v Praze, od roku 2024 ve všech 4 patrech budovy.
1. Comic-Con Prague - 7. - 9. 2. 2020, návštěvnost 23.000
2. Comic-Con Prague - 15. - 17. 10. 2021, návštěvnost 18.500 (po dvou přesunech termínu a po on-line conu Comic-Con Prague: Home Edition)
3. Comic-Con Prague - 21. - 23. 10. 2022, návštěvnost 18.500 (po jednom přesunu termínu)
4. Comic-Con Prague - 14. - 16. 4. 2023, návštěvnost téměř 22.000
Na Comic-Con Prague navazuje i Comic-Con Junior v Brně, který program Comic-Conu Prague ještě víc rozšiřuje o program pro děti.
Přináší pestrý program zejména pro fanoušky sci-fi, fantasy a hororu ve hrách, filmech a seriálech, anime a comicsu, knihách a obrazech, hudbě a kostýmech atd. V programu jsou besedy, fotografování a autogramiády zahraničních a domácích herců a dabérů, komiksových autorů, spisovatelů, filmových tvůrců a dalších umělců a známých osobností. Dále hraní her a turnaje v nich, soutěže, workshopy, přednášky, prezentace, výstavy, koncerty, prodej fanouškovského zboží…
Probíhá v O2 universu (kongresové, sportovní a kulturní centrum) v Praze, od roku 2024 ve všech 4 patrech budovy.
1. Comic-Con Prague - 7. - 9. 2. 2020, návštěvnost 23.000
2. Comic-Con Prague - 15. - 17. 10. 2021, návštěvnost 18.500 (po dvou přesunech termínu a po on-line conu Comic-Con Prague: Home Edition)
3. Comic-Con Prague - 21. - 23. 10. 2022, návštěvnost 18.500 (po jednom přesunu termínu)
4. Comic-Con Prague - 14. - 16. 4. 2023, návštěvnost téměř 22.000
Na Comic-Con Prague navazuje i Comic-Con Junior v Brně, který program Comic-Conu Prague ještě víc rozšiřuje o program pro děti.
2. Kdo je pořadatel?
Comic-Con Prague pořádá Comic-Con Prague s.r.o., za kterým stojí tým neziskového spolku FFestivaly z. s. (dříve SFK Avalon o. s.), organizující Festival Fantazie, PragoFFest a další festivaly popkultury, společně s Active Radio a.s. (Evropa 2, Frekvence 1 apod.) a jeho týmem No Limits, který organizuje stovky různých (hudebních, společenských atd.) akcí ročně.
3. Jak se stát partnerem Comic-Conu?
Comic-Con Prague by nebylo možné uspořádat bez mnoha desítek partnerů. Chcete-li nabídnout něco do programu, prodávat vaše zboží na conu (prodej občerstvení není možný), stát se mediálním nebo jiným partnerem, napište prosím na partners@comiccon.cz. Na webu nezveřejňujeme informace a podmínky pro partnery.
Vstupenky
7. Kde lze koupit vstupenky?
Vstupenku lze koupit v předprodeji v síti Ticketmaster nebo Ticketportal (na pobočkách nebo online) nebo na místě.
Počet vstupenek je omezen, na místě mohou být vyprodány (sobota velmi pravděpodobně).
Počet vstupenek je omezen, na místě mohou být vyprodány (sobota velmi pravděpodobně).
8. Kolik stojí vstupenky?
Vstupenku lze koupit třídenní nebo na jednotlivé dny. Cena v čase postupně roste (1.1. dojde k prvnímu zvýšení, 4.3. ke druhému zvýšení). Pokud se vstupenky při prodeji předem vyprodají, nebudou v prodeji na místě.
V prodeji jsou i speciální vstupenky - Sběratelské třídenní s plastovou kartou na památku a VIP třídenní, které zahrnují řadu výhod.
Děti do 9 let včetně mají vstupné poloviční. Nárok na slevu je nutné prokázat u speciálního vstupu pro rodiče s dětmi se slevou.
ZTP/P osoby mají vstupné poloviční. Slevu dostanou na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Podrobné informace a ceny najdete na stránce Vstupenky.
V prodeji jsou i speciální vstupenky - Sběratelské třídenní s plastovou kartou na památku a VIP třídenní, které zahrnují řadu výhod.
Děti do 9 let včetně mají vstupné poloviční. Nárok na slevu je nutné prokázat u speciálního vstupu pro rodiče s dětmi se slevou.
ZTP/P osoby mají vstupné poloviční. Slevu dostanou na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Podrobné informace a ceny najdete na stránce Vstupenky.
9. Co je zahrnuto ve vstupence?
V ceně vstupenky je zahrnut přístup na program včetně besed s hosty, na výstavy, k většině atrakcí (u některých je omezený počet míst, někde je nutné čekat nebo se registrovat předem na konkrétní čas) a do všech heren.
Na některé turnaje nebo speciální atrakce může být stanoveno startovné nebo vstupné.
V ceně vstupenky není zahrnuta šatna, vstup do Foto&Podpis zóny, fotografie a podpisy hostů a setkání s nimi.
Na některé turnaje nebo speciální atrakce může být stanoveno startovné nebo vstupné.
V ceně vstupenky není zahrnuta šatna, vstup do Foto&Podpis zóny, fotografie a podpisy hostů a setkání s nimi.
10. Co znamená být držitelem VIP vstupenky?
VIP vstupenka znamená:
- přednostní vstup do budovy speciálním vchodem č. 30.
- rezervovaná místa v předních řadách sálů A, B a E2 (ne jiných) do času 5 minut před zahájením každého pořadu
- přednostní přístup k vyzvednutí sluchátek pro tlumočení a nákupu merchandisingu Comic-Conu Prague
- přednostní přístup na fotografování a podepisování s hosty v rámci vybraného časového slotu
- vyhrazenou VIP zónu se šatnou zdarma a s rychlým přístupem k nákupu základního občerstvení
- VIP tašku s merchandisingem a dárky na stánku prodeje merchandisingu Comic-Conu Prague (vyzvednutí s QR kódem v aplikaci Comic-Conu).
První VIP vstupenky rozešle Ticketmaster do Vánoc (uzávěrka 3. 12. 2023), druhou část na začátku března (objednané do 10. 2. 2024) a třetí část na konci března (objednané do 3. 3. 2024). Pokud se nevyprodají, bude malé množství možné zakoupit i na místě.
- přednostní vstup do budovy speciálním vchodem č. 30.
- rezervovaná místa v předních řadách sálů A, B a E2 (ne jiných) do času 5 minut před zahájením každého pořadu
- přednostní přístup k vyzvednutí sluchátek pro tlumočení a nákupu merchandisingu Comic-Conu Prague
- přednostní přístup na fotografování a podepisování s hosty v rámci vybraného časového slotu
- vyhrazenou VIP zónu se šatnou zdarma a s rychlým přístupem k nákupu základního občerstvení
- VIP tašku s merchandisingem a dárky na stánku prodeje merchandisingu Comic-Conu Prague (vyzvednutí s QR kódem v aplikaci Comic-Conu).
První VIP vstupenky rozešle Ticketmaster do Vánoc (uzávěrka 3. 12. 2023), druhou část na začátku března (objednané do 10. 2. 2024) a třetí část na konci března (objednané do 3. 3. 2024). Pokud se nevyprodají, bude malé množství možné zakoupit i na místě.
11. Co znamená být držitelem Sběratelské vstupenky?
Sběratelská vstupenka je památeční plastová karta se šňůrou na krk, se vstupem na všechny tři dny. Nemá žádné další výhody. Další výhody přináší VIP vstupenka.
Sběratelskou vstupenku lze objednat pouze předem. První vstupenky rozešle Ticketmaster do Vánoc (uzávěrka 3. 12. 2023), druhou na začátku března (objednané do 10. 2. 2024) a třetí na konci března (objednané do 3. 3. 2024).
Sběratelskou vstupenku lze objednat pouze předem. První vstupenky rozešle Ticketmaster do Vánoc (uzávěrka 3. 12. 2023), druhou na začátku března (objednané do 10. 2. 2024) a třetí na konci března (objednané do 3. 3. 2024).
12. Je možné vstupenku zakoupit a někomu ji věnovat?
Ano, je možné vstupenky koupit jako dar někomu, vstupenky nejsou na konkrétní osoby.
Případně lze využít i dárkový certifikát, který najdete ke stažení na webu.
Případně lze využít i dárkový certifikát, který najdete ke stažení na webu.
13. Je možné prodat někomu vstupenku / koupit od někoho vstupenku?
Darování nebo prodej vstupenky někomu jinému jsou možné. Doporučujeme prodej přes Resale službu Ticketmaster, jinak nakupující riskuje zneužití kódu původním majitelem, ten zase riskuje nezaplacení. Pořadatel ani Ticketmaster nenesou žádnou zodpovědnost za vstupenky prodané navzájem mezi fanoušky.
14. Musím si vstupenky vytisknout?
Není to nutné, ale je to dobré pro zvýšení vaší jistoty (kdyby vám mobil přestal fungovat, byl problém s přečtením z něj apod.). Kód vstupenky lze mít i vyfotografovaný.
Kód vstupenky bude naskenován při vstupu na festival. Pozor: kód lze naskenovat pouze jednou, skenováním je vstupenka znehodnocena a nelze ji použít znovu.
Pro opětovný vstup v rámci jednoho dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu při dočasném odchodu z budovy. Možnost návratu do budovy končí v pátek a v sobotu v 21.00 a v neděli v 17.00.
Prosím, zdržte se zveřejnění vaší vstupenky online před akcí. Kód = vstupenka, zveřejněním kódu darujete vstupenku prvnímu, kdo s kódem přijde.
Kód vstupenky bude naskenován při vstupu na festival. Pozor: kód lze naskenovat pouze jednou, skenováním je vstupenka znehodnocena a nelze ji použít znovu.
Pro opětovný vstup v rámci jednoho dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu při dočasném odchodu z budovy. Možnost návratu do budovy končí v pátek a v sobotu v 21.00 a v neděli v 17.00.
Prosím, zdržte se zveřejnění vaší vstupenky online před akcí. Kód = vstupenka, zveřejněním kódu darujete vstupenku prvnímu, kdo s kódem přijde.
16. Musím mít vstupenku neustále u sebe?
Ano, je to základní podmínka účasti na akci. Na požádání se jí musíte prokázat pořadateli nebo pracovníkovi Ticketmaster, Ticketportal a O2 universa.
21. Mohu z festivalu odejít a zase se na něj vrátit během jednoho dne?
Ano, ale je nutné si před odchodem z budovy znovu aktivovat vstupenku. Bez této aktivace není opětovný vstup během jednoho dne možný.
Opakovaný vstup je možný nejpozději do 1,5 hodiny před ukončením programu.
U vícedenních vstupenek je možný vstup další den i bez reaktivace vstupenky.
Opakovaný vstup je možný nejpozději do 1,5 hodiny před ukončením programu.
U vícedenních vstupenek je možný vstup další den i bez reaktivace vstupenky.
22. Je možné vrátit vstupenky?
Zakoupené vstupenky včetně VIP, poukázky na setkání, fotografování, autogramiády s hosty jsou v souladu s celosvětovou praxí NEVRATNÉ dle zákonné úpravy a stanovených pravidel prodeje pro vstupenky na kulturní akce.
Vstupenky lze darovat nebo zkusit prodat prostřednictvím Resale služby Ticketmaster
V případě zrušení účasti hosta nevzniká nárok na vrácení vstupného a VIP vstupenek. Peníze za zakoupené poukázky na setkání, autogram a fotografování s hostem budou vráceny automaticky na kartu do 14 dnů od oznámení zrušení účasti hostem.
V případě nedodržení podmínek pro vstup do budovy a účast na festivalu nevzniká nárok na vrácení peněz.
Vstupenky lze darovat nebo zkusit prodat prostřednictvím Resale služby Ticketmaster
V případě zrušení účasti hosta nevzniká nárok na vrácení vstupného a VIP vstupenek. Peníze za zakoupené poukázky na setkání, autogram a fotografování s hostem budou vráceny automaticky na kartu do 14 dnů od oznámení zrušení účasti hostem.
V případě nedodržení podmínek pro vstup do budovy a účast na festivalu nevzniká nárok na vrácení peněz.
23. Jsem držitelem průkazu ZTP/P, co z toho vyplývá?
Držitelé ZTP/P průkazu mají nárok na poloviční vstupné. Stejně tak doprovod (1 osoba), pokud je ze zdravotních důvodů nezbytný. Slevu lze získat na základě zaslání žádosti a skenu/kopie průkazu ZTP/P na e-mail ticket@ticketmaster.cz oddělení péče o zákazníka Ticketmaster.
Ceny VIP vstupenek a poukázek na setkání, fotografování a podepisování s hosty jsou beze slevy.
Ceny VIP vstupenek a poukázek na setkání, fotografování a podepisování s hosty jsou beze slevy.
57. Pokud by Comic-Con Prague byl přeložen na jiný termín, zůstávají vstupenky v platnosti?
Vstupenky zůstávají v platnosti na stejné dny v novém termínu (sobotní na sobotu atd.). Změna termínu či místa není důvodem k jejich vrácení, v souladu s platnými zákonnými pravidly prodeje vstupenek.
58. Pokud by Comic-Con Prague byl zrušen, dostanu své peníze zpět?
Pokud by byl aktuální Comic-Con Prague zcela zrušen bez náhrady, vstupné vám bude vráceno po nezbytné době pro administraci. Tento scénář je nepravděpodobný, vždy se budeme snažit, aby fanoušci nepřišli o zážitek a budeme hledat jiný termín.
Hosté
46. Proč nepozvete Harrisona Forda, Keanu Reavese, Halle Berry, Cate Blanchett, XY?
Špičkoví a hodně známí herci buď na cony vůbec nejezdí nebo si velmi vybírají kam jet a za jednodenní účast účtují částky v miliónech Kč. Běžně miliónových částek dosahují i požadavky hlavních hvězd oblíbených aktuálních seriálů. Fotografie i podpis by stála deset tisíc Kč i víc. Cena (kromě jiného, ale pro jednoduchost) vychází z nákladů, rozpočtením na počet fotografií a podpisů, které se reálně dají stihnout ve standardní pracovní době. V ČR je jen málo lidí, kteří by za fotografii nebo podpis tak vysokou částku zaplatili, takže od určité výše požadavků agentů herců ztrácí smysl i jen uvažovat o pozvání herce.
Věřte, že výběr hostů a jednání s agenty je velmi náročná práce, věřte, že děláme víc, než maximum, a právě díky tomu se nám podařilo domluvit i hosty, které by si jinak Comic-Con v malé ČR nemohl dovolit.
Věřte, že výběr hostů a jednání s agenty je velmi náročná práce, věřte, že děláme víc, než maximum, a právě díky tomu se nám podařilo domluvit i hosty, které by si jinak Comic-Con v malé ČR nemohl dovolit.
47. Proč musíme platit za fotky s herci a podpisy?
Odměna za účast na conech je standardní součástí příjmů herců. Je to práce jako každá jiná, trvá několik dní (je nutné započítat celý čas strávený mimo domov). Odměny jsou u známějších herců poměrně vysoké, jsou to tisíce až běžně desetitisíce, nejznámější herci žádají statisíce dolarů, euro, liber.
Fotografie a podpisy nelze poskytovat zdarma, zájem by převýšil technické a časové možnosti. Náklady na hosty nelze pokrýt jenom ze vstupného.
Inkasované peníze za profesionální fotografie a podpisy herců pokrývají pořadateli jen ČÁST nákladů. Náklady pořadatele: odměny hercům a jejich agentům, letenky a pozemní doprava, ubytování, diety, u známějších herců i náklady účasti jejich agentů, technické zajištění zázemí, besed, focení a podepisování, personál, který se o to stará, propagace a další spojené náklady...
Fotografie a podpisy nelze poskytovat zdarma, zájem by převýšil technické a časové možnosti. Náklady na hosty nelze pokrýt jenom ze vstupného.
Inkasované peníze za profesionální fotografie a podpisy herců pokrývají pořadateli jen ČÁST nákladů. Náklady pořadatele: odměny hercům a jejich agentům, letenky a pozemní doprava, ubytování, diety, u známějších herců i náklady účasti jejich agentů, technické zajištění zázemí, besed, focení a podepisování, personál, který se o to stará, propagace a další spojené náklady...
48. Jak probíhá setkání s hostem?
Na Meeting pointu u recepce CCP recepce zkontroluje vaši poukázku na setkání s hostem a odvede vás do backstage. Můžete se občerstvit a počkat na hosta v místnosti pro setkání. S hostem strávíte 20-25 minut. Maximální počet účastníků jsou 4 (plus host). V případě potřeby vám poskytne pomoc, tlumočení asistent herce.
Během setkání si můžete s hostem udělat selfie a nechat si podepsat jeden předmět.
Během setkání si můžete s hostem udělat selfie a nechat si podepsat jeden předmět.
49. Jak si zakoupím fotografii s hostem nebo jeho podpis?
Fotografování s hostem a/nebo studiovou fotografii hosta a/nebo jeho podpis nebo setkání s hostem si zakoupíte předem nebo na místě v e-shopu Comic-Conu Prague. Nebo v Comic-Con aplikaci. Po zaplacení vám přijde unikátní kód.
Fotografie nakupujte registrovaní v shopu, používejte aplikaci Comic-Conu a povolte notifikace, abyste dostali upozornění na blížící se fotografování.
Týden před začátkem festivalu nebo na místě zadáte unikátní kód do stejného e-shopu a vyberete si konkrétní čas fotografování/podepisování z dostupných možností. To platí i pro VIP účastníky.
Ve vybraném čase se dostavíte do foto/podpisové zóny v 1. patře, prokážete se druhým unikátním QR kódem získaným při výběru času a získáte fotografii (20x30 cm do 30 vteřin po vyfotografování) nebo podpis.
V případě setkání s hercem se dostavíte k recepci CCP a požádáte o doprovod do backstage, kde se setkání s hostem odehraje.
Pokud vám nepřijde potvrzení o nákupu, kód apod., je nutné to VČAS řešit na shop@comiccon.cz, ne ve zprávách na FB apod.
Fotografie nakupujte registrovaní v shopu, používejte aplikaci Comic-Conu a povolte notifikace, abyste dostali upozornění na blížící se fotografování.
Týden před začátkem festivalu nebo na místě zadáte unikátní kód do stejného e-shopu a vyberete si konkrétní čas fotografování/podepisování z dostupných možností. To platí i pro VIP účastníky.
Ve vybraném čase se dostavíte do foto/podpisové zóny v 1. patře, prokážete se druhým unikátním QR kódem získaným při výběru času a získáte fotografii (20x30 cm do 30 vteřin po vyfotografování) nebo podpis.
V případě setkání s hercem se dostavíte k recepci CCP a požádáte o doprovod do backstage, kde se setkání s hostem odehraje.
Pokud vám nepřijde potvrzení o nákupu, kód apod., je nutné to VČAS řešit na shop@comiccon.cz, ne ve zprávách na FB apod.
50. Jak probíhá fotografování a co je v ceně?
U vstupu do foto&podpis zóny sledujte obrazovku s informací, kdo se fotografuje, nečekejte v nesprávné frontě.
U vstupu do fotoprostoru si odložíte zavazadlo/mobil apod., dezinfikujete ruce, na pokyn obsluhy přistoupíte k herci, pozdravíte se, postavíte do pozice (běžné společenské nebo speciální, pokud ji herec akceptuje).
Vyfotí vás profesionální fotograf, zkontroluje na obrazovce výsledek a pošle do tisku. Mezitím se rozloučíte, vezmete si své věci a venku si pár desítek vteřin počkáte na vytištěnou fotografii rozměru 20x30 cm. Kód v jejím rohu vám pak cca 14 dní po conu umožní si stáhnout digitální kopii.
Jedna poukázka na focení je pro jednu až dvě osoby. Více osob = více poukázek.
Příchod na fotografování se uzavírá 10 minut před koncem časového slotu!
U kombinovných fotografování (zároveň foto s jedním/dvěma/třemi) je nutná přítomnost od začátku časového slotu - herci se nestřídají podle účastníků, účastníci se přizpůsobí právě fotografované kombinaci hostů.
U vstupu do fotoprostoru si odložíte zavazadlo/mobil apod., dezinfikujete ruce, na pokyn obsluhy přistoupíte k herci, pozdravíte se, postavíte do pozice (běžné společenské nebo speciální, pokud ji herec akceptuje).
Vyfotí vás profesionální fotograf, zkontroluje na obrazovce výsledek a pošle do tisku. Mezitím se rozloučíte, vezmete si své věci a venku si pár desítek vteřin počkáte na vytištěnou fotografii rozměru 20x30 cm. Kód v jejím rohu vám pak cca 14 dní po conu umožní si stáhnout digitální kopii.
Jedna poukázka na focení je pro jednu až dvě osoby. Více osob = více poukázek.
Příchod na fotografování se uzavírá 10 minut před koncem časového slotu!
U kombinovných fotografování (zároveň foto s jedním/dvěma/třemi) je nutná přítomnost od začátku časového slotu - herci se nestřídají podle účastníků, účastníci se přizpůsobí právě fotografované kombinaci hostů.
51. Jak probíhá podepisování a co je v ceně?
U vstupu do foto&podpis zóny sledujte obrazovku s informací, kdo se fotografuje, nečekejte v nesprávné frontě.
Příchod na podepisování se uzavírá 10 minut před koncem časového slotu!
U vstupu do Foto&Podpis zóny si necháte naskenovat unikátní QR kód pro ověření přístupu. Na pokyn asistenta přistoupíte k podpisovému stánku, ukážete znovu QR kód, asistent zneplatní. Pozdravíte se s hostem, herec podepíše příslušný počet podpisů na fotografii nebo nějaké předměty (může odmítnout nevhodný předmět nebo podpis na oblečení, tělo apod.). Můžete prohodit pár slov.
Jedna poukázka na podpis je na jeden podpis. Více podpisů = více poukázek.
Příchod na podepisování se uzavírá 10 minut před koncem časového slotu!
U vstupu do Foto&Podpis zóny si necháte naskenovat unikátní QR kód pro ověření přístupu. Na pokyn asistenta přistoupíte k podpisovému stánku, ukážete znovu QR kód, asistent zneplatní. Pozdravíte se s hostem, herec podepíše příslušný počet podpisů na fotografii nebo nějaké předměty (může odmítnout nevhodný předmět nebo podpis na oblečení, tělo apod.). Můžete prohodit pár slov.
Jedna poukázka na podpis je na jeden podpis. Více podpisů = více poukázek.
52. Jak mohu získat ověření pravosti podpisu?
Při podpisu požádáte asistenta herce o certifikaci podpisu, asistent vám nalepí hologram na zadní stranu fotografie s podpisem nebo na spodní stranu předmětu apod. Vedle podpisových stánků je označený stánek pro ověřování podpisů. Právník zkontroluje hologram a přidá Certifikát pravosti se speciální samolepkou s číslem, pod kterým zaznamená certifikát do databáze, přidá podpis a razítko. Ověření podpisu je možné jen při jeho získání, ne dodatečně.
53. Nestihl jsem ve vybraném čase fotografování nebo podepisování, co mám dělat?
Nestihnutím fotografování nebo podepisování ve vybraném čase ztrácíte nárok na získání fotografie nebo podpisu. Ale poproste obsluhu ve fotografické a podpisové zóně o náhradní čas, pokusí se vám vyhovět, pokud je to možné.
54. Kolik lidí se smí s hostem vyfotit?
Jeden poukaz na fotografii je pro jednu nebo dvě osoby (včetně dětí).
Pro fotografii s více osobami najednou je nutné zakoupit příslušný počet poukazů.
Počet tištěných fotografií se rovná počtu poukazů.
Pro fotografii s více osobami najednou je nutné zakoupit příslušný počet poukazů.
Počet tištěných fotografií se rovná počtu poukazů.
55. Dostanu zpět peníze za fotografie a podpisy, pokud herecký host nedorazí?
Pokud některý z hereckých hostů nedorazí z jakýchkoliv důvodů na aktuální Comic-Con, budeme automaticky vracet platby za setkání, fotografie a podpisy s ním na karty, cca za 14 dní po oznámení zrušení. Vratka může být nižší o poplatky stržené bankami.
Pokud platba nedorazí, napište na shop@comiccon.cz údaje o vaší objednávce pro vyhledání a dořešení.
Nehereckých hostů se to netýká, protože s nimi neprodáváme fotografování a podepisování, u nich není co vracet.
Pokud platba nedorazí, napište na shop@comiccon.cz údaje o vaší objednávce pro vyhledání a dořešení.
Nehereckých hostů se to netýká, protože s nimi neprodáváme fotografování a podepisování, u nich není co vracet.
56. Kdy si mohu stáhnout digitální verzi fotografie s hostem?
Digitální verzi vaší fotografie s hostem (hosty) si můžete stáhnout cca 2-3 týdny po conu. Na webu v sekci hosté se objeví možnost stažení. Zadáte číselný kód z originální fotografie s hostem, stáhnete. Možnost stažení oznámíme na FB a IG.
Stažení je možné jen po omezenou dobu cca půl roku. Stažení ze starších ročníků není možné.
Tuto službu poskytujeme zdarma (na rozdíl od většiny conů ve světě).
Stažení je možné jen po omezenou dobu cca půl roku. Stažení ze starších ročníků není možné.
Tuto službu poskytujeme zdarma (na rozdíl od většiny conů ve světě).
57. Kdy mi přijde podepsaná fotografie?
Rozesílání objednaných podepsaných fotografií většinou začne na konci pracovního týdne po conu. Protože jde ale o velké množství kusů a protože musíme zvládnout i spoustu jiné práce, trvá rozeslání i celý následující týden.
Mailem rozesíláme upozornění o odeslání, může ale skončit ve spamu. Také se může stát, že vás pošta neinformuje o zásilce, doporučujeme proto ve třetím týdnu po conu aktivně kontrolovat na poště, pokud jste nedostali oznámení o zásilce.
Vše okolo nákupu v shopu řešte e-mailem shop@comiccon.cz, ne na jiných adresách!
Mailem rozesíláme upozornění o odeslání, může ale skončit ve spamu. Také se může stát, že vás pošta neinformuje o zásilce, doporučujeme proto ve třetím týdnu po conu aktivně kontrolovat na poště, pokud jste nedostali oznámení o zásilce.
Vše okolo nákupu v shopu řešte e-mailem shop@comiccon.cz, ne na jiných adresách!
59. Když se posune Comic-Con Prague na nový termín, přijedou hosté pozvaní na původní termín?
Při změně termínu Comic-Conu Prague uděláme vše pro to, aby v seznamu hostů došlo k co nejméně změnám, ale zaručit stejnou sestavu hostů nemůžeme.
Peníze za setkání, fotografie a podpisy za zrušené herce budeme automaticky vracet.
Peníze za setkání, fotografie a podpisy za zrušené herce budeme automaticky vracet.
Program
38. Jak mohu přihlásit pořad do fanouškovského programu?
Napište prosím na info@comiccon.cz následující informace: jméno a příjmení, téma a formát pořadu (přednáška, soutěž, beseda, workshop...), vaše zkušenosti s přednášením. Předáme vedoucím příslušné programové linie podle tématu pořadu. Vedoucí programové linie se vám ozve a domluví se s vámi, zda přednášku zařadí a na kdy, informuje vás o podmínkách.
Program má uzávěrku měsíc před akcí, ale je lepší nabídnout pořad co nejdříve, zvýší se tím šance na zařazení.
Program má uzávěrku měsíc před akcí, ale je lepší nabídnout pořad co nejdříve, zvýší se tím šance na zařazení.
39. Kde a kdy najdu přehled programu?
Program každého sálu se zobrazuje na obrazovce před ním.
Program je vytištěn ve 3. patře u schodiště.
Program v elektronické podobě a v podobě pro tisk najdete na webu festivalu v sekci Program TÝDEN PŘED FESTIVALEM.
Program (a další informace) včetně možnosti sestavit si vlastní program, včetně upozornění na oblíbené programy apod. najdete v Comic-Con aplikaci.
Program je vytištěn ve 3. patře u schodiště.
Program v elektronické podobě a v podobě pro tisk najdete na webu festivalu v sekci Program TÝDEN PŘED FESTIVALEM.
Program (a další informace) včetně možnosti sestavit si vlastní program, včetně upozornění na oblíbené programy apod. najdete v Comic-Con aplikaci.
40. Kdy a jaký mám přístup na pořady?
Přístup je na všechny pořady, kde je volné místo, i v průběhu pořadů (ovšem za podmínky nerušení ostatních účastníků a autorů pořadů). Obsazení sálů určuje organizátor.
V hlavních sálech A, B a E2 uvolní organizátor neobsazená VIP místa 5 minut před zahájením pořadu pro všechny ostatní účastníky.
Na některé atrakce je přístup jen po předchozí registraci na konkrétní čas, na některé jen s čekáním.
V hlavních sálech A, B a E2 uvolní organizátor neobsazená VIP místa 5 minut před zahájením pořadu pro všechny ostatní účastníky.
Na některé atrakce je přístup jen po předchozí registraci na konkrétní čas, na některé jen s čekáním.
41. Vyklízíte místnosti mezi pořady?
Vyklízení místností mezi pořady neplánujeme, ale přistoupíme k němu v případě nutnosti v průběhu festivalu.
42. Jak poznám vedoucího programu?
Každá fanouškovská programová linie má své vedoucí, většinou tři, jsou označeni visačkou "Vedoucí programu".
Máte-li dotaz k programu, využijte především program zveřejněný před vstupem do sálu či na internetu a v aplikaci, nerušte prosím průběh programu.
Hlavní pódia mají profesionální stage managery, pohybují se v zákulisí. Stage manager je k dispozici pouze hostům, moderátorům apod. Dotazy k programu na hlavních pódiích směřujte proto prosím na recepci Comic-Conu Prague. Účastníkům pomohou organizátoři v žlutých tričkách ORGANIZER u vstupu do hlavních sálů.
Máte-li dotaz k programu, využijte především program zveřejněný před vstupem do sálu či na internetu a v aplikaci, nerušte prosím průběh programu.
Hlavní pódia mají profesionální stage managery, pohybují se v zákulisí. Stage manager je k dispozici pouze hostům, moderátorům apod. Dotazy k programu na hlavních pódiích směřujte proto prosím na recepci Comic-Conu Prague. Účastníkům pomohou organizátoři v žlutých tričkách ORGANIZER u vstupu do hlavních sálů.
43. V jakém jazyce budou pořady?
Pořady se zahraničními hosty v sálech B a E2 budou většinou v angličtině. Budou simultánně tlumočené do češtiny do speciálních sluchátek. Více viz otázka ohledně zapůjčení sluchátek.
Většina videoher je v angličtině.
V ostatních sálech budou pořady většinou v češtině, výjimečně v angličtině, tyto pořady nebudou tlumočené.
Většina videoher je v angličtině.
V ostatních sálech budou pořady většinou v češtině, výjimečně v angličtině, tyto pořady nebudou tlumočené.
44. Jak si zapůjčit sluchátka pro poslech simultánního tlumočení?
Na merchandising stánku Comic-Con Prague složíte zálohu 600 Kč (lze i platební kartou) a dostanete plastovou kartu. Kartu vyměníte hned u vedlejšího pultu za sluchátka. Při vrácení sluchátek na desinfekci a nabití dostanete kartu zpět. Kartu můžete mít u sebe po celý den nebo po celou dobu Comic-Con Prague.
Až nebudete kartu potřebovat, vrátíte ji na merchandising stánek a zpět dostanete zálohu sníženou o aktuální poplatek za půjčení (na kartu nebo v hotovosti).
Poplatek za použití sluchátek je 100 Kč za den (i při jednom použití).
Až nebudete kartu potřebovat, vrátíte ji na merchandising stánek a zpět dostanete zálohu sníženou o aktuální poplatek za půjčení (na kartu nebo v hotovosti).
Poplatek za použití sluchátek je 100 Kč za den (i při jednom použití).
45. Co je Artist Alley?
Artist Alley je místem pro drobný prodej fanouškovského zboží, upomínkových předmětů, fototisků s podpisy apod. Vhodné pro cosplayery, drobné výrobce šperků, spisovatele, comicsové autory, odprodej přebytků z vlastních sbírek apod.
Je zakázáno prodávat zde zboží, které je v rozporu s autorskými právy nebo průmyslově vyráběné zboží.
Je zakázáno prodávat zde zboží, které je v rozporu s autorskými právy nebo průmyslově vyráběné zboží.
Účast
4. Jak se dostanu na festival a kde zaparkuji?
Comic-Con Prague probíhá v kongresovém, sportovním a kulturním centru O2 universum na adrese Českomoravská 2345/17a, 190 00 Praha 9.
Lze využít několik možností dopravy a parkování, podrobně najdete v sekci Informace, podsekci Doprava.
Lze využít několik možností dopravy a parkování, podrobně najdete v sekci Informace, podsekci Doprava.
5. Kde se mohu ubytovat?
Nezajišťujeme ubytování. Doporučujeme několik vybraných hotelů, které účastníkům Comic-Conu Prague poskytují slevu. Odkaz najdete v sekci INFO na webu, vede sem.
6. Jaké jsou otevírací hodiny?
V pátek od 14 do 22.30 hodin.
V sobotu od 9 do 22.30 hodin.
V neděli od 9 do 18.30 hodin.
Program v hernách začíná hned po otevření, v sálech hodinu po otevření.
Program končí nejpozději půl hodiny před zavřením.
V sobotu od 9 do 22.30 hodin.
V neděli od 9 do 18.30 hodin.
Program v hernách začíná hned po otevření, v sálech hodinu po otevření.
Program končí nejpozději půl hodiny před zavřením.
15. Existují různé vchody na denní, víkendové a VIP vstupenky, pro rodiny, cosplayery apod.?
Vstupy na jednotlivé dny se nemění, v průběhu dne se ale mění počet otevřených vstupů (v levé části vchodů 1-12).
Samostatný vstup v pravé části vchodů mají k dispozici:
- personál partnerů, novináři, vedoucí programu BEZ PÁSKY + hosté, účinkující v programu - vchod č. 33
- personál partnerů, organizátoři, novináři, vedoucí programu S PÁSKOU - vchod č. 31
- držitelé VIP vstupenek - vchod č. 30
- rodiče s dětmi, na které uplatňují slevu do 9 let - vchody č. 26+27
- ZTP/P osoby a jejich doprovod - vchody č. 26+27
- cosplayeři, jejichž zavazadla, kostýmy, součásti kostýmů nesplňují pravidla pro zakázané předměty - vchody č. 28+29
Připomínáme nutnost pro návrat během jednoho dne znovu aktivovat vstupenku před východem!
Samostatný vstup v pravé části vchodů mají k dispozici:
- personál partnerů, novináři, vedoucí programu BEZ PÁSKY + hosté, účinkující v programu - vchod č. 33
- personál partnerů, organizátoři, novináři, vedoucí programu S PÁSKOU - vchod č. 31
- držitelé VIP vstupenek - vchod č. 30
- rodiče s dětmi, na které uplatňují slevu do 9 let - vchody č. 26+27
- ZTP/P osoby a jejich doprovod - vchody č. 26+27
- cosplayeři, jejichž zavazadla, kostýmy, součásti kostýmů nesplňují pravidla pro zakázané předměty - vchody č. 28+29
Připomínáme nutnost pro návrat během jednoho dne znovu aktivovat vstupenku před východem!
18. Mohu s sebou vzít své dítě? Jak staré děti mohou přijít samotné?
Akce je svým prostorem, programem i organizací určena mladistvým a dospělým, nicméně můžete vzít své dítě s sebou.
Děti staré 9 let a mladší (včetně miminek) mají snížené vstupné. Je nutné věk prokázat u vstupu pro rodiny s dětmi, průkazem zdravotní pojišťovny nebo jiným dokladem.
Osoba doprovázející dítě je zodpovědná za péči o ně, organizátor nepřebírá odpovědnost.
Minimální věk pro samostatnou účast bez doprovodu je 15 let. Případně lze mladšímu dítěti vystavit písemný souhlas rodiče s účastí, viz formulář na stránce Info.
Vstup s kočárkem, dětskou výživou a prostředky pro péči o děti není povolen O2 universem z bezpečnostních důvodů.
Děti staré 9 let a mladší (včetně miminek) mají snížené vstupné. Je nutné věk prokázat u vstupu pro rodiny s dětmi, průkazem zdravotní pojišťovny nebo jiným dokladem.
Osoba doprovázející dítě je zodpovědná za péči o ně, organizátor nepřebírá odpovědnost.
Minimální věk pro samostatnou účast bez doprovodu je 15 let. Případně lze mladšímu dítěti vystavit písemný souhlas rodiče s účastí, viz formulář na stránce Info.
Vstup s kočárkem, dětskou výživou a prostředky pro péči o děti není povolen O2 universem z bezpečnostních důvodů.
19. Mohu vzít na festival dítě v kočárku? Najdu na festivalu přebalovací pult?
V souladu s pravidly bezpečnosti O2 universa to není možné, kočárek (a také nápoje a další vybavení pro péči o děti) patří mezi zakázané předměty. O2 universum je kulturní, společenské a sportovní centrum, které není uzpůsobeno dětským návštěvníkům, neposkytuje přebalovací pulty. Účast s malými dětmi nemůžeme doporučit kvůli hluku, nebezpečí v davu apod.
20. Mohou na festival zvířata?
Na festival není povolen vstup žádným zvířatům, kromě asistenčních psů.
24. Jsem novinář, fotograf, reportér, youtuber apod. co z toho vyplývá?
Pro oficiální působení na Comic-Conu Prague je nutná akreditace, požádejte nejpozději dva týdny před akcí na press@comiccon.cz. Na akreditaci není nárok, počet míst pro novináře je omezen.
25. Neznám další fanoušky, mohu přijet úplně sám?
Jistě, Comic-Con Prague je úžasná příležitost poznat další fanoušky se stejnými zájmy.
26. Jak se zorientuji v budově?
Nainstalujte si naši Comic-Con aplikaci, obsahuje nejen plánky budovy a vyhledávání programu a partnerů, ale i přehled programu a spoustu dalších důležitých informací.
Hlavní mapu s rozcestníkem a systémem mapových bodů - mappointů najdete přímo proti hlavním vchodům 1-12. A sledujte mapky na roll-upech rozestavěných v dalších patech.
NULTÉ PATRO: sál A - technologická zóna, zábavné aktivity, videoherna, stage s programem, výstava, občerstvení, WC...
PRVNÍ PATRO: Artist Alley, fotozóna a podpisová zóna, občerstvení, WC...
DRUHÉ (vstupní, na úrovni ulice) PATRO: hlavní program v sále B, stánky prodejců, recepce CCP, merch CCP, stánky cosplayerů a komiksových umělců, výstavy, šatna pro cosplayery, Cosplay Stage s programem, VIP a PRESS zóna, fanouškovský program, zóna karetních hr, RPG a wargamingu, občerstvení a WC...
TŘETÍ PATRO: videoherna, deskoherna, sály s fanouškovským programem, výstavy, zábavné aktivity, balkon hlavního sálu B, druhý hlavní program v sále E2, občerstvení, WC, kuřárna...
Hlavní mapu s rozcestníkem a systémem mapových bodů - mappointů najdete přímo proti hlavním vchodům 1-12. A sledujte mapky na roll-upech rozestavěných v dalších patech.
NULTÉ PATRO: sál A - technologická zóna, zábavné aktivity, videoherna, stage s programem, výstava, občerstvení, WC...
PRVNÍ PATRO: Artist Alley, fotozóna a podpisová zóna, občerstvení, WC...
DRUHÉ (vstupní, na úrovni ulice) PATRO: hlavní program v sále B, stánky prodejců, recepce CCP, merch CCP, stánky cosplayerů a komiksových umělců, výstavy, šatna pro cosplayery, Cosplay Stage s programem, VIP a PRESS zóna, fanouškovský program, zóna karetních hr, RPG a wargamingu, občerstvení a WC...
TŘETÍ PATRO: videoherna, deskoherna, sály s fanouškovským programem, výstavy, zábavné aktivity, balkon hlavního sálu B, druhý hlavní program v sále E2, občerstvení, WC, kuřárna...
27. Přijedu z dálky, kam s bundou a zavazadlem?
Pokud vaše zavazadlo splňuje pravidlo pro zakázané předměty a nepřesahuje velikost 35 x 45 x 25 cm, využijte šatnu v 2. patře (za prodejní zónou a restaurací), za poplatek.
Pokud vaše zavazadlo nesplňuje podmínky pro vstup, lze jej za poplatek 100 Kč (pouze hotově!) odložit ve venkovní úschovně, případně hledejte jiné řešení (schránka na nádraží, uložit u kamarádů, nechat v ubytovacím zařízení).
Pokud vaše zavazadlo nesplňuje podmínky pro vstup, lze jej za poplatek 100 Kč (pouze hotově!) odložit ve venkovní úschovně, případně hledejte jiné řešení (schránka na nádraží, uložit u kamarádů, nechat v ubytovacím zařízení).
28. Kde se mohu převléci do kostýmu a kam dát věci?
Pro převlečení do/z kostýmu je k dispozici cosplay šatna na ochozu sálu A, přístupná přímo proti hlavnímu vchodu ve druhém patře. Zde je i první pomoc při poškození kostýmu.
V cosplay šatně si můžete své věci odložit ZDARMA pod podmínkou, že se jedná o odložení civilního oděvu nebo naopak kostýmu po převlečení cosplayera. Pokud kostým nevyžaduje převlečení (pouhé sundání bundy apod.), není splněna tato podmínka (rozhoduje obsluha šatny) a pro odložení věcí je k dispozici placená šatna v 2. patře (za prodejní zónou a restaurací).
V cosplay šatně si můžete své věci odložit ZDARMA pod podmínkou, že se jedná o odložení civilního oděvu nebo naopak kostýmu po převlečení cosplayera. Pokud kostým nevyžaduje převlečení (pouhé sundání bundy apod.), není splněna tato podmínka (rozhoduje obsluha šatny) a pro odložení věcí je k dispozici placená šatna v 2. patře (za prodejní zónou a restaurací).
29. Mohu přijet v kostýmu, i když nebudu soutěžit?
Samozřejmě jste vítáni, pokud splňuje podmínky pro kostýmy uvedené v Pravidlech účasti.
Pro cosplayery je vyhrazen speciální vchod, kde vyškolená služba vyhodnotí součásti vašeho kostýmu a jejich případnou nebezpečnost. Napodobeniny zbraní (např. měkčené larpové meče), nefunkční zbraně i například velké tašky s kostýmy jsou v pořádku.
Zakázané předměty v O2 universum , i když jsou součástí kostýmů, nebudou vpuštěny, ale lze je odložit za poplatek ve venkovní úschovně.
Uvnitř je kromě běžné šatny za poplatek i převlékárna a šatna pro cosplayery zdarma, s převlékacími kabinkami, zrcadly a sadou první pomoci. Podrobnější informace pro fanoušky s kostýmy najdete na stránkách pro cosplayery zde.
Pro cosplayery je vyhrazen speciální vchod, kde vyškolená služba vyhodnotí součásti vašeho kostýmu a jejich případnou nebezpečnost. Napodobeniny zbraní (např. měkčené larpové meče), nefunkční zbraně i například velké tašky s kostýmy jsou v pořádku.
Zakázané předměty v O2 universum , i když jsou součástí kostýmů, nebudou vpuštěny, ale lze je odložit za poplatek ve venkovní úschovně.
Uvnitř je kromě běžné šatny za poplatek i převlékárna a šatna pro cosplayery zdarma, s převlékacími kabinkami, zrcadly a sadou první pomoci. Podrobnější informace pro fanoušky s kostýmy najdete na stránkách pro cosplayery zde.
30. Mohu fotit a natáčet?
CCP má výjimku ze standardních pravidel pro účastníky akcí v O2 universu, na CCP je povoleno vnášet fotoaparáty včetně zrcadlovek (ovšem bez stativů, světel apod.). Je vítáno, když fotografujete a natáčíte a když sdílíte na sociálních médiích s #comicconprague nebo #comicconprague2024.
Během pořadů v sálech je povoleno fotografovat s bleskem a natáčet na mobil jen do 5 minut po začátku a v 5 min před koncem pořadu, z účastnického místa (ne před pódiem apod.). Při některých pořadech může být fotografování a natáčení zcela zakázáno.
Dále je zakázáno získávat fotografie s hosty jinak než oficiální cestou nákupem poukázek na fotografování.
Bez akreditace není povoleno profesionální/komerční fotografování a natáčení a jiné než fanouškovské publikování záznamů.
Při porušení pravidel může dojít až k vyloučení z účasti bez náhrady plateb.
Během pořadů v sálech je povoleno fotografovat s bleskem a natáčet na mobil jen do 5 minut po začátku a v 5 min před koncem pořadu, z účastnického místa (ne před pódiem apod.). Při některých pořadech může být fotografování a natáčení zcela zakázáno.
Dále je zakázáno získávat fotografie s hosty jinak než oficiální cestou nákupem poukázek na fotografování.
Bez akreditace není povoleno profesionální/komerční fotografování a natáčení a jiné než fanouškovské publikování záznamů.
Při porušení pravidel může dojít až k vyloučení z účasti bez náhrady plateb.
31. Objevím se ve foto a video záznamech?
Účastí na Comic-Con Prague dáváte svůj souhlas s vyfotografováním a videozáznamem vaší osoby. Fotografie a videozáznamy mohou být použity na webu Comic-Conu Prague a Comic-Conu Junior, na sociálních sítích, pro propagaci Comic-Conu Prague a Comic-Conu Junior a v materiálech publikovaných mediálními společnostmi nebo partnery akce.
32. Jaké jsou možnosti občerstvení?
Přímo v prostorách festivalu najdete baru a bufety s občerstvením, které zajišťuje O2 universum. Včetně vegetariánských a bezlepkových jídel. Přehled občerstvení v O2 universu najdete na webu v sekci Info.
V sousedství najdete Galerii Harfa s mnoha možnostmi občerstvení nebo různé hospůdky.
Vstup s vlastním občerstvením není povolen.
V sousedství najdete Galerii Harfa s mnoha možnostmi občerstvení nebo různé hospůdky.
Vstup s vlastním občerstvením není povolen.
33. Mohu si přinést vlastní občerstvení? Mohu si přinést dietní jídlo?
Pravidla O2 universa neumožňují vnášet vlastní jídlo ani nápoje, včetně dětské výživy.
Výjimkou mohou být speciální potraviny pro osoby s předepsanou zdravotní dietou, pomůcky pro diabetiky apod. V tom případě je nutné se prokázat potvrzením od lékaře na speciálním vstupu č. 33. Netýká se vegetariánského a bezlepkového jídla, jehož nabídka je v O2 universu zajištěna.
Výjimkou mohou být speciální potraviny pro osoby s předepsanou zdravotní dietou, pomůcky pro diabetiky apod. V tom případě je nutné se prokázat potvrzením od lékaře na speciálním vstupu č. 33. Netýká se vegetariánského a bezlepkového jídla, jehož nabídka je v O2 universu zajištěna.
34. Jsem kuřák, kde mohu kouřit?
Kouřit lze na střeše budovy, vstupy jsou ve 3. patře u sálů D12 a D4.
Kouřit lze dále venku, v dostatečné vzdálenosti od budovy (připomínáme nutnost si před opuštěním budovy znovu aktivovat vstupenku). Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
Kouřit lze dále venku, v dostatečné vzdálenosti od budovy (připomínáme nutnost si před opuštěním budovy znovu aktivovat vstupenku). Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
35. Kde najdu bankomat?
Nejbližší bankomaty najdete v Galerii Harfa, sousedící s O2 universem. Pozor: pro odchod z Comic-Conu Prague během dne je nutné si znovu aktivovat vstupenku přiložením k výstupnímu terminálu, bez toho není možný opětovný vstup. Poslední možnost opětovaného vstupu je 1,5 hodiny před koncem programu.
36. Ztratil jsem něco, najdu? Našel jsem něco, co mám dělat?
Zkuste se zeptat na recepci Comic-Conu Prague.
Předejte prosím nalezenou věc recepci Comic-Conu Prague. Děkujeme.
Předejte prosím nalezenou věc recepci Comic-Conu Prague. Děkujeme.